Istoria brandului Björn Borg
Bjorn Borg este un brand suedez de îmbrăcăminte care poartă numele lui Bjorn Borg, considerat unul dintre cei mai buni jucători de tenis din istorie fiind câștigător a 11 turnee de Grand Slam.
La un an de la sfârșitul carierei sale, în 1984, a fost creată prima colecție Bjorn Borg cu Rohdi Heintz ca designer principal. Colecția s-a bazat în principal pe îmbrăcăminte sport, dar atitudinea din ce în ce mai îndrăzneață și abordarea mai ‘’agresivă’’ au făcut ca după câțiva ani brandul să intre și în „lumea lenjeriei de corp”.
Anul 1989 este considerat momentul fondării oficiale a mărcii Bjorn Borg. Pe lângă jucătorul de tenis însuși, Anders Arnborger și Louise Hildebeck au fost și ei fondatori. La acea vreme, lenjeria de corp era privită exclusiv ca o îmbrăcăminte de protecție, iar croiala majorității produselor era conservatoare și de modă veche. Dorind să aducă unele schimbări și împrospătare în industrie, Anders Arnborger a început să ia în considerare crearea boxerilor perfecți.
Designerul a dezvoltat un concept de lenjerie intimă îndrăzneață și strălucitoare. Acest lucru a dus la crearea măreților boxerilor Bjorn Borg 3201. Inițial, descoperirile nu au fost întâmpinate cu mult interes, dar persistența mărcii a dat roade în cele din urmă deoarece boxerii au devenit un articol din ce în ce mai popular în rândul lenjeriei pentru bărbați.
Dezvoltarea mărcii
Începutul anilor 1990 este momentul marelui boom al lenjeriei de corp confortabile și de înaltă calitate. Nebunia de pe piața suedeză a fost un moment bun pentru ca marca să se extindă pe piețele externe. Lenjeria Bjorn Borg și-a găsit astfel drumul spre Danemarca, Norvegia, Australia, Țările de Jos și Belgia.
Un moment important în dezvoltarea mărcii a fost în anul 2000 când a fost creată o nouă linie de lenjerie intimă colorată numită „fun”. În ultimii ani, marca s-a întors la rădăcini și, după ce s-a întors la Stockholm, a început călătoria pentru a deveni un brand de top în moda sport pentru oameni activi.