Apel +40 757-836647
Livrare gratuită pentru comenzi de peste 639 Lei Expediere în termen de 24h Returnări până la 30 de zile
Categorii
Tennis Zone în Europa

ISTORIA TENNIS ZONE

banner

La început a fost... tenis de masă

În anii 1990, tenisul de masă era foarte popular în Polonia. Cel mai mare dintre frații Sylwestrzak, Sławek, a practicat acest sport intens.

Într-o zi, într-o pauză a unui meci important, s-a apropiat de antrenorul său și l-a întrebat:

- Ce ar trebui să fac?

Răspunsul antrenorului a fost scurt: schimbare!

- Dar ce să schimb? – a întrebat în continuare Sławek.

- Disciplina sportivă, desigur!





Această poveste a devenit unul dintre impulsurile pentru schimbare. Câteva luni mai târziu, lui Sławek i s-a oferit să conducă terenurile de tenis din unul dintre districtele Varșoviei. Fratele său mai mic, Adam, a făcut primii pași în tenis pe aceste terenuri.

Următoarea perioadă a activității lor în tenis a fost conducerea terenurilor de tenis și formarea de noi jucători. În acest moment, fraților mai mari li s-a alăturat și cel mai mic frate, Krzysztof, care, la rândul său, a abandonat o carieră în tenisul de masă...

2003
2003
Începuturile activității comerciale
La începutul secolului 21, tenisul în Polonia nu era un sport foarte popular. Drept urmare, piața echipamentelor de tenis abia începea să se dezvolte. Micul magazin funcționa lângă terenurile de tenis și nu avea încă un nume propriu. A fost un magazine de încercare.



- Îmi amintesc de primul racordaj natural adus de un francez care juca la unul dintre turneele de pe terenurile din apropiere. După multe încercări, am reușit să finalizăm serviciul de racordare, dar aspectul de pe chipul clientului și cuvintele francezului , „oh, la la” , ne-au arătat că mai sunt multe de învățat – își amintește Sławek.
2006
2006
Magazinul a luat numele: „Strefa Tenisa”
Creatorul numelui a fost Adam. Sławek a sugerat un alt nume: „Tennis Zone” - care, după cum s-a dovedit, a fost folosit mulți ani mai târziu...
2007
2007
Magazinul fizic de la renumitul club de tenis
- „Strefa Tenisa” s-a mutat în incinta Clubului de Tenis MERA din Varșovia. Era o locație foarte prestigioasă, un club legendar cu tradiții în tenis. Erau încă vremurile în care conducerea unui magazin de tenis trebuia combinată cu alte activități care ne permiteau să funcționăm normal. Îmi amintesc că Adam făcea cursuri de tenis pe terenuri, iar tatăl nostru ne ajuta cu serviciul pentru clienți. Suna adesea cerând detalii despre anumite produse. – își amintește Krzysztof.
2009
2009
Începuturile „strefatenisa.com.pl”
În valul de creștere în popularitate a magazinelor online, următorul pas a fost inițierea vânzărilor online.

- Îmi amintesc cum am făcut poze cu produsele pentru magazinul online. Ne-am fotografiat unul pe celălalt în diferite haine și pantofi – își amintește Sławek.

Prima comandă în magazinul online a fost o mare provocare la acea vreme, deoarece presupunea expedierea de pantaloni scurți în Italia.

- Eram îngroziți – râde Adam. – Prima comandă și, în același timp, una internațională!
2010
2010
Stabilirea cooperării cu Nike
„Strefa Tenisa”, ca magazin specializat, a stabilit o colaborare cu Nike. Nu a fost o sarcină ușoară.

- A fost un moment crucial pentru noi. Un mic magazin de tenis și un brand global asociat cu idolii tenisului modern precum Roger Federer și Rafael Nadal – spune Krzysztof.

2012
2012
Succesul jucătorilor de tenis polonezi a stimulat dezvoltarea ulterioară
„Strefa Tenisa” a crescut nu doar prin extinderea gamei de produse și căutarea de noi clienți, ci și prin popularizarea tenisului ca urmare a succeselor jucătorilor de tenis polonezi.

- Numărul clienților din magazinul fizic și comenzile din magazinul online a crescut semnificativ –își amintește Adam.

- Acest lucru ne-a stimulat motivația de a crește și am cheltuit tot profitul pe care l-am realizat pe investiții ulterioare în afacere. Lucram șapte zile pe săptămână, 16 ore pe zi. Practic, concuram pentru cine lucrează mai mult – adaugă Sławek.

2016
2016
Un magazin fizic nu este suficient
Datorită numărului mare de clienți ai magazinului fizic, a devenit necesară găsirea unei noi locații pentru un al doilea punct de desfacere în Varșovia.

- Căutam o locație unde să existe un club de tenis bine dezvoltat. Mi-am adus aminte de un prieten care deține clubul Silva - un club mare cu o locație foarte bună. – spune Sławek.
2018
2018
Dezvoltarea magazinului online
Transferarea magazinului pe platforma Shopware, avansată din punct de vedere tehnologic, nu numai că a făcut posibilă crearea unui site modern, dar, mai ales, a accelerat semnificativ capacitatea de a servi clienții online.

- Investiția într-un magazin online modern a început foarte repede să plătească dividende. Branduri renumite la nivel mondial au început de bunăvoie să coopereze cu noi: Lacoste, EA7, Hydrogen sau Björn Borg. – spune Krzysztof.
2019
2019
Cooperare cu cluburi și organizații de tenis
Începutul cooperării cu Asociația Poloneză de Tenis a făcut „Strefa Tenisa” și mai cunoscut în rândul clienților.Dezvoltarea departamentului de marketing a făcut posibilă implementarea multor inițiative prin stabilirea de contacte cu cluburi, organizații de tenis, participarea ca partener la turnee, conferințe și alte evenimente.
2020
2020
Extinderea activităților pe piețele externe
Piața din Polonia devenea prea mică având în vedere dinamica cu care creștea „Strefa Tenisa”. Următorul pas de dezvoltare a fost extinderea operațiunilor în străinătate. Într-o perioadă scurtă de timp, prin parteneri selectați, am deschis magazine online dedicate unor piețe specifice sub denumirea de Tennis Zone în Lituania, Letonia, Estonia, Croația, Ungaria, România, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria.

2021
2021
Centru logistic în Sękocin
O creștere semnificativă a numărului de comenzi online și un număr tot mai mare de piețe a fost principalul factor pentru investiția într-un centru logistic din Sękocin, lângă Varșovia. De aici sunt trimise pachetele în majoritatea țărilor din Europa și alte continente.

2022
2022
Modernizarea magazinelor fizice
Motivația dezvoltării continue a contribuit la modernizarea magazinelor staționare. Zonele de cumpărături și depozitare au fost mărite, sporind astfel experiența de cumpărături în rândul clienților.

2023
2023
Vă prezentăm „Strefa Padla”
- Urmărind piețele din diverse țări, am ajuns la concluzia că ne vom dezvolta intens oferta de produse pentru padel, sport care câștigă popularitate. Și astfel a fost creat noul domeniu „strefapadla.com.pl”. – spune Krzysztof.
banner

„Strefa Tenisa” s-a înființat ca o companie de familie, datorită persistenței, pasiunii și efortului enorm al primilor trei, apoi a câtorva zeci de oameni. Datorită acestor valori, „Strefa Tenisa” este acum cel mai mare brand de tenis din Polonia și această parte a Europei.

Suntem convinși că acesta este doar începutul. Mai avem multe vise de îndeplinit și căutăm constant noi obiective.

Vrei să joci cu noi?
Sławek, Adam, Krzysztof

ISTORIA TENNIS ZONE

banner

La început a fost... tenis de masă

În anii 1990, tenisul de masă era foarte popular în Polonia. Cel mai mare dintre frații Sylwestrzak, Sławek, a practicat acest sport intens.

Într-o zi, într-o pauză a unui meci important, s-a apropiat de antrenorul său și l-a întrebat:

- Ce ar trebui să fac?

Răspunsul antrenorului a fost scurt: schimbare!

- Dar ce să schimb? – a întrebat în continuare Sławek.

- Disciplina sportivă, desigur!





Această poveste a devenit unul dintre impulsurile pentru schimbare. Câteva luni mai târziu, lui Sławek i s-a oferit să conducă terenurile de tenis din unul dintre districtele Varșoviei. Fratele său mai mic, Adam, a făcut primii pași în tenis pe aceste terenuri.

Următoarea perioadă a activității lor în tenis a fost conducerea terenurilor de tenis și formarea de noi jucători. În acest moment, fraților mai mari li s-a alăturat și cel mai mic frate, Krzysztof, care, la rândul său, a abandonat o carieră în tenisul de masă...

2003
2003
Începuturile activității comerciale
La începutul secolului 21, tenisul în Polonia nu era un sport foarte popular. Drept urmare, piața echipamentelor de tenis abia începea să se dezvolte. Micul magazin funcționa lângă terenurile de tenis și nu avea încă un nume propriu. A fost un magazine de încercare.



- Îmi amintesc de primul racordaj natural adus de un francez care juca la unul dintre turneele de pe terenurile din apropiere. După multe încercări, am reușit să finalizăm serviciul de racordare, dar aspectul de pe chipul clientului și cuvintele francezului , „oh, la la” , ne-au arătat că mai sunt multe de învățat – își amintește Sławek.
2006
2006
Magazinul a luat numele: „Strefa Tenisa”
Creatorul numelui a fost Adam. Sławek a sugerat un alt nume: „Tennis Zone” - care, după cum s-a dovedit, a fost folosit mulți ani mai târziu...
2007
2007
Magazinul fizic de la renumitul club de tenis
- „Strefa Tenisa” s-a mutat în incinta Clubului de Tenis MERA din Varșovia. Era o locație foarte prestigioasă, un club legendar cu tradiții în tenis. Erau încă vremurile în care conducerea unui magazin de tenis trebuia combinată cu alte activități care ne permiteau să funcționăm normal. Îmi amintesc că Adam făcea cursuri de tenis pe terenuri, iar tatăl nostru ne ajuta cu serviciul pentru clienți. Suna adesea cerând detalii despre anumite produse. – își amintește Krzysztof.
2009
2009
Începuturile „strefatenisa.com.pl”
În valul de creștere în popularitate a magazinelor online, următorul pas a fost inițierea vânzărilor online.

- Îmi amintesc cum am făcut poze cu produsele pentru magazinul online. Ne-am fotografiat unul pe celălalt în diferite haine și pantofi – își amintește Sławek.

Prima comandă în magazinul online a fost o mare provocare la acea vreme, deoarece presupunea expedierea de pantaloni scurți în Italia.

- Eram îngroziți – râde Adam. – Prima comandă și, în același timp, una internațională!
2010
2010
Stabilirea cooperării cu Nike
„Strefa Tenisa”, ca magazin specializat, a stabilit o colaborare cu Nike. Nu a fost o sarcină ușoară.

- A fost un moment crucial pentru noi. Un mic magazin de tenis și un brand global asociat cu idolii tenisului modern precum Roger Federer și Rafael Nadal – spune Krzysztof.

2012
2012
Succesul jucătorilor de tenis polonezi a stimulat dezvoltarea ulterioară
„Strefa Tenisa” a crescut nu doar prin extinderea gamei de produse și căutarea de noi clienți, ci și prin popularizarea tenisului ca urmare a succeselor jucătorilor de tenis polonezi.

- Numărul clienților din magazinul fizic și comenzile din magazinul online a crescut semnificativ –își amintește Adam.

- Acest lucru ne-a stimulat motivația de a crește și am cheltuit tot profitul pe care l-am realizat pe investiții ulterioare în afacere. Lucram șapte zile pe săptămână, 16 ore pe zi. Practic, concuram pentru cine lucrează mai mult – adaugă Sławek.

2016
2016
Un magazin fizic nu este suficient
Datorită numărului mare de clienți ai magazinului fizic, a devenit necesară găsirea unei noi locații pentru un al doilea punct de desfacere în Varșovia.

- Căutam o locație unde să existe un club de tenis bine dezvoltat. Mi-am adus aminte de un prieten care deține clubul Silva - un club mare cu o locație foarte bună. – spune Sławek.
2018
2018
Dezvoltarea magazinului online
Transferarea magazinului pe platforma Shopware, avansată din punct de vedere tehnologic, nu numai că a făcut posibilă crearea unui site modern, dar, mai ales, a accelerat semnificativ capacitatea de a servi clienții online.

- Investiția într-un magazin online modern a început foarte repede să plătească dividende. Branduri renumite la nivel mondial au început de bunăvoie să coopereze cu noi: Lacoste, EA7, Hydrogen sau Björn Borg. – spune Krzysztof.
2019
2019
Cooperare cu cluburi și organizații de tenis
Începutul cooperării cu Asociația Poloneză de Tenis a făcut „Strefa Tenisa” și mai cunoscut în rândul clienților.Dezvoltarea departamentului de marketing a făcut posibilă implementarea multor inițiative prin stabilirea de contacte cu cluburi, organizații de tenis, participarea ca partener la turnee, conferințe și alte evenimente.
2020
2020
Extinderea activităților pe piețele externe
Piața din Polonia devenea prea mică având în vedere dinamica cu care creștea „Strefa Tenisa”. Următorul pas de dezvoltare a fost extinderea operațiunilor în străinătate. Într-o perioadă scurtă de timp, prin parteneri selectați, am deschis magazine online dedicate unor piețe specifice sub denumirea de Tennis Zone în Lituania, Letonia, Estonia, Croația, Ungaria, România, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria.

2021
2021
Centru logistic în Sękocin
O creștere semnificativă a numărului de comenzi online și un număr tot mai mare de piețe a fost principalul factor pentru investiția într-un centru logistic din Sękocin, lângă Varșovia. De aici sunt trimise pachetele în majoritatea țărilor din Europa și alte continente.

2022
2022
Modernizarea magazinelor fizice
Motivația dezvoltării continue a contribuit la modernizarea magazinelor staționare. Zonele de cumpărături și depozitare au fost mărite, sporind astfel experiența de cumpărături în rândul clienților.

2023
2023
Vă prezentăm „Strefa Padla”
- Urmărind piețele din diverse țări, am ajuns la concluzia că ne vom dezvolta intens oferta de produse pentru padel, sport care câștigă popularitate. Și astfel a fost creat noul domeniu „strefapadla.com.pl”. – spune Krzysztof.
banner

„Strefa Tenisa” s-a înființat ca o companie de familie, datorită persistenței, pasiunii și efortului enorm al primilor trei, apoi a câtorva zeci de oameni. Datorită acestor valori, „Strefa Tenisa” este acum cel mai mare brand de tenis din Polonia și această parte a Europei.

Suntem convinși că acesta este doar începutul. Mai avem multe vise de îndeplinit și căutăm constant noi obiective.

Vrei să joci cu noi?
Sławek, Adam, Krzysztof