- Îmi amintesc de primul racordaj natural adus de un francez care juca la unul dintre turneele de pe terenurile din apropiere. După multe încercări, am reușit să finalizăm serviciul de racordare, dar aspectul de pe chipul clientului și cuvintele francezului , „oh, la la” , ne-au arătat că mai sunt multe de învățat – își amintește Sławek.
ISTORIA TENNIS ZONE

La început a fost... tenis de masă
În anii 1990, tenisul de masă era foarte popular în Polonia. Cel mai mare dintre frații Sylwestrzak, Sławek, a practicat acest sport intens.
Într-o zi, într-o pauză a unui meci important, s-a apropiat de antrenorul său și l-a întrebat:
- Ce ar trebui să fac?
Răspunsul antrenorului a fost scurt: schimbare!
- Dar ce să schimb? – a întrebat în continuare Sławek.
- Disciplina sportivă, desigur!
Această poveste a devenit unul dintre impulsurile pentru schimbare. Câteva luni mai târziu, lui Sławek i s-a oferit să conducă terenurile de tenis din unul dintre districtele Varșoviei. Fratele său mai mic, Adam, a făcut primii pași în tenis pe aceste terenuri.
Următoarea perioadă a activității lor în tenis a fost conducerea terenurilor de tenis și formarea de noi jucători. În acest moment, fraților mai mari li s-a alăturat și cel mai mic frate, Krzysztof, care, la rândul său, a abandonat o carieră în tenisul de masă...
- Îmi amintesc de primul racordaj natural adus de un francez care juca la unul dintre turneele de pe terenurile din apropiere. După multe încercări, am reușit să finalizăm serviciul de racordare, dar aspectul de pe chipul clientului și cuvintele francezului , „oh, la la” , ne-au arătat că mai sunt multe de învățat – își amintește Sławek.



- Îmi amintesc cum am făcut poze cu produsele pentru magazinul online. Ne-am fotografiat unul pe celălalt în diferite haine și pantofi – își amintește Sławek.
Prima comandă în magazinul online a fost o mare provocare la acea vreme, deoarece presupunea expedierea de pantaloni scurți în Italia.
- Eram îngroziți – râde Adam. – Prima comandă și, în același timp, una internațională!

- A fost un moment crucial pentru noi. Un mic magazin de tenis și un brand global asociat cu idolii tenisului modern precum Roger Federer și Rafael Nadal – spune Krzysztof.

- Numărul clienților din magazinul fizic și comenzile din magazinul online a crescut semnificativ –își amintește Adam.
- Acest lucru ne-a stimulat motivația de a crește și am cheltuit tot profitul pe care l-am realizat pe investiții ulterioare în afacere. Lucram șapte zile pe săptămână, 16 ore pe zi. Practic, concuram pentru cine lucrează mai mult – adaugă Sławek.

- Căutam o locație unde să existe un club de tenis bine dezvoltat. Mi-am adus aminte de un prieten care deține clubul Silva - un club mare cu o locație foarte bună. – spune Sławek.

- Investiția într-un magazin online modern a început foarte repede să plătească dividende. Branduri renumite la nivel mondial au început de bunăvoie să coopereze cu noi: Lacoste, EA7, Hydrogen sau Björn Borg. – spune Krzysztof.







„Strefa Tenisa” s-a înființat ca o companie de familie, datorită persistenței, pasiunii și efortului enorm al primilor trei, apoi a câtorva zeci de oameni. Datorită acestor valori, „Strefa Tenisa” este acum cel mai mare brand de tenis din Polonia și această parte a Europei.
Suntem convinși că acesta este doar începutul. Mai avem multe vise de îndeplinit și căutăm constant noi obiective.

ISTORIA TENNIS ZONE

La început a fost... tenis de masă
În anii 1990, tenisul de masă era foarte popular în Polonia. Cel mai mare dintre frații Sylwestrzak, Sławek, a practicat acest sport intens.
Într-o zi, într-o pauză a unui meci important, s-a apropiat de antrenorul său și l-a întrebat:
- Ce ar trebui să fac?
Răspunsul antrenorului a fost scurt: schimbare!
- Dar ce să schimb? – a întrebat în continuare Sławek.
- Disciplina sportivă, desigur!
Această poveste a devenit unul dintre impulsurile pentru schimbare. Câteva luni mai târziu, lui Sławek i s-a oferit să conducă terenurile de tenis din unul dintre districtele Varșoviei. Fratele său mai mic, Adam, a făcut primii pași în tenis pe aceste terenuri.
Următoarea perioadă a activității lor în tenis a fost conducerea terenurilor de tenis și formarea de noi jucători. În acest moment, fraților mai mari li s-a alăturat și cel mai mic frate, Krzysztof, care, la rândul său, a abandonat o carieră în tenisul de masă...
- Îmi amintesc de primul racordaj natural adus de un francez care juca la unul dintre turneele de pe terenurile din apropiere. După multe încercări, am reușit să finalizăm serviciul de racordare, dar aspectul de pe chipul clientului și cuvintele francezului , „oh, la la” , ne-au arătat că mai sunt multe de învățat – își amintește Sławek.



- Îmi amintesc cum am făcut poze cu produsele pentru magazinul online. Ne-am fotografiat unul pe celălalt în diferite haine și pantofi – își amintește Sławek.
Prima comandă în magazinul online a fost o mare provocare la acea vreme, deoarece presupunea expedierea de pantaloni scurți în Italia.
- Eram îngroziți – râde Adam. – Prima comandă și, în același timp, una internațională!

- A fost un moment crucial pentru noi. Un mic magazin de tenis și un brand global asociat cu idolii tenisului modern precum Roger Federer și Rafael Nadal – spune Krzysztof.

- Numărul clienților din magazinul fizic și comenzile din magazinul online a crescut semnificativ –își amintește Adam.
- Acest lucru ne-a stimulat motivația de a crește și am cheltuit tot profitul pe care l-am realizat pe investiții ulterioare în afacere. Lucram șapte zile pe săptămână, 16 ore pe zi. Practic, concuram pentru cine lucrează mai mult – adaugă Sławek.

- Căutam o locație unde să existe un club de tenis bine dezvoltat. Mi-am adus aminte de un prieten care deține clubul Silva - un club mare cu o locație foarte bună. – spune Sławek.

- Investiția într-un magazin online modern a început foarte repede să plătească dividende. Branduri renumite la nivel mondial au început de bunăvoie să coopereze cu noi: Lacoste, EA7, Hydrogen sau Björn Borg. – spune Krzysztof.







„Strefa Tenisa” s-a înființat ca o companie de familie, datorită persistenței, pasiunii și efortului enorm al primilor trei, apoi a câtorva zeci de oameni. Datorită acestor valori, „Strefa Tenisa” este acum cel mai mare brand de tenis din Polonia și această parte a Europei.
Suntem convinși că acesta este doar începutul. Mai avem multe vise de îndeplinit și căutăm constant noi obiective.

Functional cookies are absolutely necessary for the functionality of the web shop. These cookies assign a unique random ID to your browser so that your unhindered shopping experience can be guaranteed over several page views.
Marketing cookies are used to display advertisements on the website in a targeted and individualized manner across multiple page views and browser sessions.
Tracking cookies help the shop operator to collect and evaluate information about the behaviour of users on their website.
These cookies are used to collect and process information about the use of the website by users, in order to subsequently personalise advertising and/or content in other contexts.