Originile mărcii Hugo Boss
Hugo Boss este o companie fondată în 1924 de Hugo Ferdinand Boss. Inițial, compania nu a prosperat și s-a închis la doar câțiva ani de la înființare din cauza lipsei de comenzi. În 1930, brandul a decis să o ia de la capăt și s-a specializat în cusut costume pentru bărbați de înaltă calitate.
Preluarea companiei de către Eugen Holy și creșterea acesteia
În 1948 a murit Hugo Boss, iar ginerele său, Eugen Holy, a devenit moștenitorul companiei. Holy a decis să continue tradiția companiei, care a rămas producția de costume pentru bărbați. Anii 1960 au fost o perioadă în care brandul a devenit recunoscut în toată Europa, iar trecutul său infam a început încet să fie uitat. O piatră de hotar a fost atinsă în 1967, când nepoții lui Hugo Boss, Jochen și Uwe Holy, au devenit directori generali ai companiei. Sub conducerea lor, compania s-a bazat pe o imagine reîmprospătată și a întreprins o serie de colaborări și campanii cheie care au văzut brandul impunându-se pe piața internațională de modă.
În acest moment a putut fi observat un număr crescut de activități de marketing, mai mulți piloți de Formula 1 și actorul popular Sylvester Stallone devenind ambasadori ai mărcii. În plus, compania a decis să scurteze numele pentru a se identifica și mai bine cu clientela străină. De atunci, compania a început să se numească „Boss”.
Costumele nu sunt totul
Brandul a început să realizeze din ce în ce mai mult că ar fi o idee bună să-și extindă afacerea și s-a mutat pe piața de îmbrăcăminte casual, precum și pe piața cosmeticelor. În anii 1990, compania a decis să revină la numele inițial „Hugo Boss”, iar printre produsele disponibile se puteau găsi și mai multe produse într-o varietate de linii, de la formale la cele sportive.
BOSS x Matteo Berrettini
Brandul Boss și-a pus amprenta și pe piața tenisului cu o colecție creată de jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini. Linia BOSS x Matteo Berrettini include produse de îmbrăcăminte pentru tenis, dar și unele care vor funcționa perfect în afara terenului. Ceea ce diferențiază colecția de celelalte este încercarea de a transmite un caracter distinctiv, linii dinamice și culori interesante produselor. De asemenea, este de remarcat faptul că produsele sunt semnate cu un logo special conceput.
Un alt aspect interesant este că o parte din încasările din vânzarea produselor din colecția BOSS x Matteo Berrettini este donată inițiativei de caritate a jucătorului de tenis care sprijină copiii italieni din medii „dificile”.