🔁 Retururi și Reclamații
🧾 Gestionează totul online — rapid și convenabil!
La Tennis Zone, am lansat un formular online pentru retururi și reclamații. Trebuie doar să îl completezi și, în cazul unui retur, să trimiți produsele înapoi — de restul ne ocupăm noi.
👉 Același formular funcționează atât pentru retururi, cât și pentru reclamații. Trebuie doar să selectezi opțiunea corespunzătoare.
- Produsul trebuie să fie nefolosit și în stare originală
- Ai la dispoziție 30 de zile pentru a returna un produs fără a oferi un motiv
- Include dovada achiziției în colet (bon, factură sau număr comandă)
- Costurile de transport pentru retur sunt suportate de client
- Coletul trimis cu ramburs nu va fi acceptat
- Rambursarea banilor se va face în termen de 14 zile, prin aceeași metodă de plată
- Dacă nu completezi formularul online, nu uita să tipărești, să completezi și să incluzi formularul de retur în colet
Puteți preda gratuit coletul la cel mai apropiat punct de colectare PACKETA și cereți expedierea coletului la adresa de mai jos. Consultați linkul următor pentru a identifica cel mai convenabil punct de colectare PACKETA pentru dumneavoastră setând opțiunea "Puncte care acceptă retururi":
www.packeta.ro/puncte-pick-upAlternativ, puteți expedia direct, printr-o firma de curierat rapid, coletul la adresa indicată mai sus. În acest caz costul aferent livrării către depozitul central Packeta va fi suportat de dumneavoastră.
Atenție: Foarte important este să menționați la destinatar codul indicat mai sus(95246636), în acest fel Packeta va ști să direcționeze ulterior coletul spre depozitul nostru!
Adresă retur:
TENNIS ZONE
Packageta Romania srl
Kod: 95246636
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
(mențiune pe colet:” RETUR”)
- Completează formularul online (același ca pentru retururi)
- Descrie problema, adaugă fotografii ale defectului și dovada achiziției
- Dacă este necesar, îți putem solicita să trimiți produsul pentru verificare
- Reclamațiile sunt soluționate în maximum 14 zile
- Dacă reclamația este acceptată, rambursarea se va face în contul tău bancar
- Produsul trebuie să fie curat și igienic – aceasta este o condiție pentru acceptarea reclamației
- Dacă nu completezi formularul online, te rugăm să completezi formularul de reclamație și să trimiți o scanare sau o fotografie a acestuia, împreună cu pozele care documentează problema, la: [email protected]
În unele cazuri, produsul va trebui verificat fizic.
Puteți preda gratuit coletul la cel mai apropiat punct de colectare PACKETA și cereți expedierea coletului la adresa de mai jos. Consultați linkul următor pentru a identifica cel mai convenabil punct de colectare PACKETA pentru dumneavoastră setând opțiunea "Puncte care acceptă retururi":
www.packeta.ro/puncte-pick-upAlternativ, puteți expedia direct, printr-o firma de curierat rapid, coletul la adresa indicată mai sus. În acest caz costul aferent livrării către depozitul central Packeta va fi suportat de dumneavoastră.
Atenție: Foarte important este să menționați la destinatar codul indicat mai sus(95246636), în acest fel Packeta va ști să direcționeze ulterior coletul spre depozitul nostru!
Adresă retur:
TENNIS ZONE
Packageta Romania srl
Kod: 95246636
Strada Virginia Nr. 4 077096,
Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
(mențiune pe colet: “RECLAMATIE”)
Poți rezolva totul fără să tipărești — într-un singur formular simplu. Exact așa cum îți place: rapid și ușor.
tennis-zone.ro