Transport gratuit de la 639 Lei
Transport gratuit de la 639 Lei
Peste 17.000 de produse
Peste 17.000 de produse
Retururi în  30 de zile
Retururi în 30 de zile

Rambursări și procesare reclamații

I. RETURNAREA PRODUSELOR

La Tennis Zone vă oferim retur gratuit pentru produsele comandate!

  1. În conformitate cu legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014, care pune în aplicare directiva UE 2011/83, dreptul de retragere din contractul de vânzare (retur), consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la cumpărarea online. Acest drept se aplică consumatorilor persoane fizice, dar nu și persoanelor juridice care desfășoară o activitate economică și care au folosit bunurile pentru a desfășura acea activitate.

  2. Bunurile pot fi returnate pe baza dovezii de cumpărare. Bunurile returnate nu trebuie să prezinte urme de uzură. Consumatorul se poate retrage din contractul de cumpărare intr-o perioadă extinsă de până la 30 de zile de la data achiziției.

  3. Returul trebuie sa fie însoțit de FORMULARUL DE RETUR completat în întregime și introdus în colet, precum și nota RETUR înscrisă pe colet.

  4. Bunurile returnate trebuie protejate corespunzător pentru a nu se deteriora în timpul transportului. Dacă doriți instrucțiuni despre împachetarea coletului le puteți găsi aici: https://www.fancourier.ro/cum-sa-ambalezi-corect/

  5. Puteți preda gratuit coletul la cel mai apropiat punct de colectare PACKETA și cereți expedierea coletului la adresa de mai jos. Consultați linkul următor pentru a identifica cel mai convenabil punct de colectare PACKETA pentru dumneavoastră setând opțiunea "Puncte care acceptă retururi":
    https://www.packeta.ro/puncte-pick-up 

    Packeta Romania s.r.l.
    Code: 95246636
    Strada Virginia Nr. 4 077096,
    Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

    Alternativ, puteți expedia direct, printr-o firma de curierat rapid, coletul la adresa indicată mai sus. În acest caz costul aferent livrării către depozitul central Packeta va fi suportat de dumneavoastră.

    Atenție: Foarte important este să menționați la destinatar codul indicat mai sus(95246636), în acest fel Packeta va ști să direcționeze ulterior coletul spre depozitul nostru!

    Nu toate punctele PACKETA pot procesa retururi. În pagina Packeta, bifați opțiunea ‘Pentru expeditori’ > ‘Puncte care acceptă retururi’ pentru a identifica locațiile potrivite.
    filtr_RO_packeta

  6. Puteți urmări livrarea coletului accesând linkul de mai jos unde introduceți numărul coletului ce l-ați primit la colectare.
    https://tracking.packeta.com/ro/tracking/search

  7. Nu este posibilă returnarea coletelor și cererea rambursării sumei aferente sub formă de cash la livrare.

  8. Se va face o rambursare pentru bunurile returnate în cel mult 14 zile de la primirea bunurilor returnate de către Client. Rambursarea se aplică costului produsului (produselor), inclusiv costurile de livrare (doar în cazul unei rambursări complete). Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată folosită pentru comandă. Pentru comenzile achitate la livrare, rambursarea se face în contul bancar indicat de client.

  9. În cazul returnării integrale a comenzii, rambursarea include contravaloarea bunurilor returnate împreuna cu costurile de transport (regăsite pe factură). În cazul rambursării parțiale, suma transferată nu include costurile de transport.

FORMULAR DE RETUR


II. RECLAMAȚII CU LIVRARE

  1. Reclamațiile transmise către depozitul nostru ca și colet cu plata ramburs la livrare nu vor fi primite și nu vor fi procesate.

  2. Reclamațiile aferente produselor pentru care se oferă garanție pot fi efectuate într-o perioadă de până la doi ani de la cumpărarea acestor produse.

  3. Bunurile care fac obiectul reclamației, trebuie să fie însoțite de FORMULARUL DE RECLAMAȚIE completat cu toate informațiile stipulate în acesta: nume, prenume, date de contact (adresă de email, numar de telefon) și o descriere detaliată a defectelor reclamate. Coletul totodată trebuie sa conțină dovada achiziției acestor bunuri. 

  4. Coletul poate fi predat, gratuit, la orice punct de colectare din rețeaua PACKETA. Găsiți aici lista locațiilor: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up.

    Alternativ, puteți expedia direct coletul printr-o firmă de curierat la adresa indicată la punctul 5. În acest caz va trebui să achitați livrarea conform tarifelor operate de firma de curierat.

  5. Adresa la care trebuie expediat coletul este indicată mai jos, fiind foarte important să specificați și codul indicat, cu ajutorul acestuia PACKETA va putea direcționa coletul dumneavoastră spre depozitul nostru.

    Packeta Romania s.r.l.
    Code: 95246636
    Strada Virginia Nr. 4 077096,
    Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

  6. Produsele ce fac obiectul reclamației trebuie curățate de orice urmă de murdărie. Vă rugăm să rețineți că bunurile trimise ca parte a unei reclamații trebuie totodată să îndeplinească cerințele minime de igienă. Clientul este obligat sa returneze produsele defecte curate, fără murdărie și inofensive din punct de vedere igienic, adică fără mirosuri neplăcute.

  7. În cazul reclamațiilor acceptate, vă garantăm rambursarea prin transfer bancar în contul indicat de Client în formularul de reclamație.

  8. În conformitate cu articolul 558 (1) din Codul civil, răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru Produs, față de Clientul care nu este consumator, este exclusă.

FORMULAR DE RECLAMAȚII


III. RECLAMAȚII  ONLINE

  1. Completați formularul și trimiteți o copie scanată a acestuia prin e-mail la: [email protected].

  2. Dacă întâmpinați probleme la completarea/trimiterea formularului, puteți include informații suplimentare în e-mail, mai ales:
    a) Motivul reclamației (indicarea defectului).
    b) Data la care a fost constatat defectul.
    c) Cerere de reclamație.
    d) Dovada achiziției (chitanță/factură, număr de comandă, confirmare de plată).
    e) Numărul de cont bancar pentru rambursare în cazul în care reclamația este acceptată.

  3. La cerere trebuie atașate fotografii cu produsul reclamat în forma sa completă și o fotografie a daunei raportate.

  4. După verificarea inițială, veți primi o confirmare că bunurile au fost acceptate pentru procesul care face obiectul reclamației sau vă vom solicita să furnizați informații suplimentare.

  5. În unele cazuri va fi necesară livrarea produsului pentru inspecție. Vă vom informa apoi să trimiteți reclamația fizic la:
    Packeta Romania s.r.l.
    Code: 95246636
    Strada Virginia Nr. 4 077096,
    Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

  6. Cererea dumneavoastră va fi procesată în termen de 14 zile și veți primi o decizie la adresa de e-mail de la care am primit reclamația dumneavoastră.