Apel +40 757-836647
Livrare gratuită pentru comenzi de peste 639 Lei Expediere în termen de 24h Returnări până la 30 de zile
Categorii
Tennis Zone în Europa


FAQ - tennis-zone.ro


 

Comenzi

Nu. În magazinul online Tennis Zone poți plasa o comandă fără să îți creezi cont. După ce ai selectat produsele, trebuie doar să selectezi „Cumpărați fără a vă autentifica / înregistrați un cont” și bifați opțiunea de a nu crea un cont nou.

Nu. Momentan toate comenzile sunt expediate din depozitul nostru din Varșovia, Polonia.

Metodele și costurile de livrare la Tennis Zone pot fi găsite la: https://tennis-zone.ro/costuri-livrare

Comanda poate fi anulată până la primirea e-mailului de confirmare a expedierii. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați serviciul clienți la telefon 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] (luni - vineri de la 8:00 la 17:00)

Vă rugăm să contactați serviciul clienți la telefon 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] (luni - vineri de la 8:00 la 17:00)

Timpul de livrare depinde de formele de livrare și de plată selectate. În cazul plății imediate (până la 15 minute), timpul de expediere este de până la 24 de ore. La acest timp trebuie să adăugați timpul de transport care este de obicei de 4-5 zile lucrătoare. Timpul poate fi mai lung pentru unele produse și servicii și vă vom informa despre acest lucru pe ecranul coșului de cumpărături.

Metodele și costurile de livrare la Tennis Zone pot fi găsite aici https://tennis-zone.ro/costuri-livrare

Da. Pentru a trimite comanda la o altă adresă (decât cea alocată unui cont dat), este suficient să schimbați adresa de livrare în momentul finalizării comenzii.

Starea comenzii poate fi verificată după conectarea la profilul client. În meniu, accesați secțiunea „Comenzi” și căutați comanda care vă interesează. Ne puteți contacta direct și la telefon: 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] (luni - vineri de la 8:00 la 17:00)

Da, puteți plasa o comandă prin telefon, e-mail sau chat. Telefon de contact: 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] sau prin chat pe site (luni - vineri de la 8:00 la 17:00).

Da. Toate informațiile, timpul și costul livrării în fiecare țară pot fi găsite pe site-ul: https://tennis-zone.ro/costuri-livrare

Dacă nu a fost primit niciun e-mail de confirmare a expedierii, verificați dacă adresa de e-mail furnizată la înregistrarea contului sau la plasarea comenzii este corectă. Dacă da, merită să verificați spam-ul. De asemenea, merită să verificați starea comenzii după conectarea la contul dvs. Dacă aceste soluții nu au ajutat, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți la [email protected]. După ce ați furnizat numărul comenzii și e-mailul sau numele dumneavoastră pentru verificare, departamentul de achiziții va verifica care este problema și va furniza informații despre starea curentă a comenzii.


Funcționarea magazinului online

Nicio problemă! Doar faceți clic pe „Am uitat parola” din panoul de conectare. Pe noua pagină, introduceți adresa de e-mail pentru care a fost creat și aprobat contul, iar noi vă vom trimite un e-mail cu un link care vă permite să setați o nouă parolă pentru același cont.

Sfaturile departamentului de relații cu clienții și consultanță în produse se aplică doar produselor și serviciilor oferite în magazinul Tennis Zone. Vă invităm să ne contactați telefonic - 0757-TENNIS (0757-836647), prin email - [email protected] și prin chat pe site-ul www.tennis-zone.ro.

Disponibilitatea produselor de pe site-ul Tennis Zone se actualizează automat. Disponibilitatea produselor poate fi verificată trecând cu cursorul peste o dimensiune dată. Disponibilitatea în depozit și în ambele magazine din Varșovia va fi afișată.

Din păcate nu, nu este posibil să plasați o comandă pentru un produs de o dimensiune care nu este momentan în stoc. Vă încurajăm să utilizați opțiunea „Solicitați disponibilitatea produsului”, care va fi lansată după ce faceți clic pe dimensiunea indisponibilă care vă interesează. Această funcție va informa clientul în eventualitatea disponibilității.

Codul de reducere trebuie introdus în câmpul aferent la finalizarea comenzii. Locul de introducere a codului de reducere este prezentat în graficul de mai jos:

Toate produsele vândute în Zona de Tenis au tabele de mărimi dedicate, livrate de mărci. Acestea sunt situate sub fiecare produs disponibil. De asemenea, puteți compara orice lungimi descrise în tabelul de mărimi cu hainele dvs. de zi cu zi.

Da. Toate informațiile despre prelucrarea datelor utilizatorilor pot fi găsite la: https://tennis-zone.ro/termeni-si-conditii-ale-magazinului

În profilul clientului, în secțiunea rezumat, în câmpul cel mai de jos sunt setările pentru Newsletter - acolo ar trebui să deselectați pentru a vă dezabona de la newsletter. În plus, în fiecare mesaj de marketing prin e-mail, există un link de dezabonare la subsol.

Toate informațiile despre prelucrarea datelor utilizatorilor pot fi găsite la: https://tennis-zone.ro/termeni-si-conditii-ale-magazinului

Abonații newsletter-ului primesc în primul rând informații despre noile colecții sau campanii promoționale. Un utilizator abonat la newsletter primește cadou un cod de reducere de 5% la prima comandă.


Retururi, reclamații și înlocuiri


Tennis Zone vă permite să returnați produse într-o perioadă extinsă - până la 30 de zile de la data achiziției. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://tennis-zone.ro/rambursari-si-procesare-reclamatii

Nu facem schimburi în magazinul online. Dacă doriți să înlocuiți produsul, de exemplu, cu o altă dimensiune, vă rugăm să returnați produsul și apoi să cumpărați altul.

Returnarea fondurilor pentru bunurile returnate se va face nu mai târziu de 14 zile de la data primirii bunurilor returnate de la Client. Rambursarea se face pentru costul produsului (produselor) plus costurile de transport (doar în cazul unui retur complet de comandă). Rambursarea se face in contul bancar indicat de Client în formularul de retur.

În cazul unei reclamații, trebuie completat și trimis un formular de reclamație la adresa magazinului (împreună cu produsul revendicat), cuprinzând în special: nume, prenume, date de contact (e-mail, telefon) și o descriere detaliată a defectului produsului revendicat. În plus, dovada achiziției trebuie trimisă împreună cu produsul în cauză. Bunurile returnate trebuie curățate de orice urmă de murdărie.

În cazul unei reclamații, trebuie completat și trimis un formular de reclamație la adresa magazinului (împreună cu produsul revendicat), cuprinzând în special: nume, prenume, date de contact (e-mail, telefon) și o descriere detaliată a defectului produsului revendicat. În plus, dovada achiziției trebuie trimisă împreună cu produsul în cauză. Bunurile returnate trebuie curățate de orice urmă de murdărie.


FAQ - tennis-zone.ro


 

Comenzi

Nu. În magazinul online Tennis Zone poți plasa o comandă fără să îți creezi cont. După ce ai selectat produsele, trebuie doar să selectezi „Cumpărați fără a vă autentifica / înregistrați un cont” și bifați opțiunea de a nu crea un cont nou.

Nu. Momentan toate comenzile sunt expediate din depozitul nostru din Varșovia, Polonia.

Metodele și costurile de livrare la Tennis Zone pot fi găsite la: https://tennis-zone.ro/costuri-livrare

Comanda poate fi anulată până la primirea e-mailului de confirmare a expedierii. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați serviciul clienți la telefon 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] (luni - vineri de la 8:00 la 17:00)

Vă rugăm să contactați serviciul clienți la telefon 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] (luni - vineri de la 8:00 la 17:00)

Timpul de livrare depinde de formele de livrare și de plată selectate. În cazul plății imediate (până la 15 minute), timpul de expediere este de până la 24 de ore. La acest timp trebuie să adăugați timpul de transport care este de obicei de 4-5 zile lucrătoare. Timpul poate fi mai lung pentru unele produse și servicii și vă vom informa despre acest lucru pe ecranul coșului de cumpărături.

Metodele și costurile de livrare la Tennis Zone pot fi găsite aici https://tennis-zone.ro/costuri-livrare

Da. Pentru a trimite comanda la o altă adresă (decât cea alocată unui cont dat), este suficient să schimbați adresa de livrare în momentul finalizării comenzii.

Starea comenzii poate fi verificată după conectarea la profilul client. În meniu, accesați secțiunea „Comenzi” și căutați comanda care vă interesează. Ne puteți contacta direct și la telefon: 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] (luni - vineri de la 8:00 la 17:00)

Da, puteți plasa o comandă prin telefon, e-mail sau chat. Telefon de contact: 0757-TENNIS (0757-836647) sau prin e-mail: [email protected] sau prin chat pe site (luni - vineri de la 8:00 la 17:00).

Da. Toate informațiile, timpul și costul livrării în fiecare țară pot fi găsite pe site-ul: https://tennis-zone.ro/costuri-livrare

Dacă nu a fost primit niciun e-mail de confirmare a expedierii, verificați dacă adresa de e-mail furnizată la înregistrarea contului sau la plasarea comenzii este corectă. Dacă da, merită să verificați spam-ul. De asemenea, merită să verificați starea comenzii după conectarea la contul dvs. Dacă aceste soluții nu au ajutat, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți la [email protected]. După ce ați furnizat numărul comenzii și e-mailul sau numele dumneavoastră pentru verificare, departamentul de achiziții va verifica care este problema și va furniza informații despre starea curentă a comenzii.


Funcționarea magazinului online

Nicio problemă! Doar faceți clic pe „Am uitat parola” din panoul de conectare. Pe noua pagină, introduceți adresa de e-mail pentru care a fost creat și aprobat contul, iar noi vă vom trimite un e-mail cu un link care vă permite să setați o nouă parolă pentru același cont.

Sfaturile departamentului de relații cu clienții și consultanță în produse se aplică doar produselor și serviciilor oferite în magazinul Tennis Zone. Vă invităm să ne contactați telefonic - 0757-TENNIS (0757-836647), prin email - [email protected] și prin chat pe site-ul www.tennis-zone.ro.

Disponibilitatea produselor de pe site-ul Tennis Zone se actualizează automat. Disponibilitatea produselor poate fi verificată trecând cu cursorul peste o dimensiune dată. Disponibilitatea în depozit și în ambele magazine din Varșovia va fi afișată.

Din păcate nu, nu este posibil să plasați o comandă pentru un produs de o dimensiune care nu este momentan în stoc. Vă încurajăm să utilizați opțiunea „Solicitați disponibilitatea produsului”, care va fi lansată după ce faceți clic pe dimensiunea indisponibilă care vă interesează. Această funcție va informa clientul în eventualitatea disponibilității.

Codul de reducere trebuie introdus în câmpul aferent la finalizarea comenzii. Locul de introducere a codului de reducere este prezentat în graficul de mai jos:

Toate produsele vândute în Zona de Tenis au tabele de mărimi dedicate, livrate de mărci. Acestea sunt situate sub fiecare produs disponibil. De asemenea, puteți compara orice lungimi descrise în tabelul de mărimi cu hainele dvs. de zi cu zi.

Da. Toate informațiile despre prelucrarea datelor utilizatorilor pot fi găsite la: https://tennis-zone.ro/termeni-si-conditii-ale-magazinului

În profilul clientului, în secțiunea rezumat, în câmpul cel mai de jos sunt setările pentru Newsletter - acolo ar trebui să deselectați pentru a vă dezabona de la newsletter. În plus, în fiecare mesaj de marketing prin e-mail, există un link de dezabonare la subsol.

Toate informațiile despre prelucrarea datelor utilizatorilor pot fi găsite la: https://tennis-zone.ro/termeni-si-conditii-ale-magazinului

Abonații newsletter-ului primesc în primul rând informații despre noile colecții sau campanii promoționale. Un utilizator abonat la newsletter primește cadou un cod de reducere de 5% la prima comandă.


Retururi, reclamații și înlocuiri


Tennis Zone vă permite să returnați produse într-o perioadă extinsă - până la 30 de zile de la data achiziției. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://tennis-zone.ro/rambursari-si-procesare-reclamatii

Nu facem schimburi în magazinul online. Dacă doriți să înlocuiți produsul, de exemplu, cu o altă dimensiune, vă rugăm să returnați produsul și apoi să cumpărați altul.

Returnarea fondurilor pentru bunurile returnate se va face nu mai târziu de 14 zile de la data primirii bunurilor returnate de la Client. Rambursarea se face pentru costul produsului (produselor) plus costurile de transport (doar în cazul unui retur complet de comandă). Rambursarea se face in contul bancar indicat de Client în formularul de retur.

În cazul unei reclamații, trebuie completat și trimis un formular de reclamație la adresa magazinului (împreună cu produsul revendicat), cuprinzând în special: nume, prenume, date de contact (e-mail, telefon) și o descriere detaliată a defectului produsului revendicat. În plus, dovada achiziției trebuie trimisă împreună cu produsul în cauză. Bunurile returnate trebuie curățate de orice urmă de murdărie.

În cazul unei reclamații, trebuie completat și trimis un formular de reclamație la adresa magazinului (împreună cu produsul revendicat), cuprinzând în special: nume, prenume, date de contact (e-mail, telefon) și o descriere detaliată a defectului produsului revendicat. În plus, dovada achiziției trebuie trimisă împreună cu produsul în cauză. Bunurile returnate trebuie curățate de orice urmă de murdărie.